poniedziałek, 18 sierpnia 2014

We are one, we are sisters. / Kasia i Ula

Cześć wszystkim! ♥
Jak wam minął dzień? Mój zaczął się od pobudki o 7 rano. Umówiłam się na sesję z Ulą i Kasią - zaspałam. Dziewczyny są siostrami, a zarazem moimi sąsiadkami, Kasia ma 16 lat, a Ula o 18. O 7:15 miałyśmy wyjechać na zdjęcia, a o 7:10 obudziła mnie dopiero Kasia z telefonem, że już idą do mnie i abym po nich wyszła. Cóż, ja dopiero się wtedy obudziłam, lekko się spóźniłam, ale o 7:20 wyjechałyśmy. 

Siostry mimo rosy, kałuży, owadów i wysokiej trawy spisały się świetnie.
Robiąc te zdjęcia nie chciałam, aby były to tylko zwykłe pozy, chciałam, aby te zdjęcia coś przedstawiały. Kasia i Ula miały się wczuć w rolę Rusałek, były takie pomysły, że miały się oblewać rosą, łapać mgłę, ale okazało się to o wiele trudniejsze, niż się nam wydawało. Zastąpiłyśmy to innymi pomysłami, takimi jak rzucanie wiankiem, zgubienie się, a potem szukanie. Efekty oceńcie sami - zapraszam.

Kasia
  










Ula






















Podobają wam się zdjęcia? Które najbardziej?



10 komentarzy:

  1. Ula lepsza:) Fajne pomysły, ale zdjęcia trochę dziwnie przerobione:/
    Zaobserwowałam <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, masz talent. Niestety nie wiem które najlepsze bo każde jest piękne! ♥
    Obserwuję!
    http://byaniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sesja : D . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet najlepszym zdarza się zaspać ;) Ale chyba te dodatkowe minuty snu na pewno nie zaszkodziły bo zdjęcia są po prostu genialne.Masz moim zdaniem i pewnie wielu innych wielki talent.
    Musze przyznać że najbardziej podobały mi się fotografię przerobione na czarno-białe bo wydały mi się najbardziej klimatyczne.Patrząc na nie miałam wrażenie jakbyś zrobiła ujęcia klatek filmowych w jakiejś baśni ;)
    Jedno zdj chyba przerobione tak aby miało motyw sepii o ile się nie mylę ;) (2 od dołu)też zrobiło na mnie wrażenie.
    Stroje dziewczyn też obłędne sukienka Uli na 11 (zaczynając od zdj dziewczyn ) oraz 12 zdjęciu nadała klimatu.Uchwyciłaś na zdj fantastyczne wyrazy twarzy sióstr wszystko wygląda naturalnie,jakby nie pozowały :)
    Wybacz że się tak rozpisałam xdd (cecha pisarzy xdd ;) ) jednak uwielbiam fotografię a twoje zdj wytarły na mnie wrażenie :)

    Pozdrawiam ;)
    https://thevampirediariesskryteserca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dodałabym wiecej kontrastu do zdjęć ale klimat zdjęć jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia dą świetne ;)

    happydailydiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje właśnie zostałaś nominowana do Liebster Blog Award !! :)
    Informacje na ten temat znajdziesz w tym poście :

    http://thevampirediariesskryteserca.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award-czyli-w-skrocie-lba.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmysłowe zdjęcia ;)
    http://aleksandrajemielita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń